به چشم تو ..

خرید بک لینک
تنبلی تنبلی می آورد و حتی بیش فعال ترین آدم روی کره خاکی را به بی رمق ترین و بی حوصله ترین موجود دنیا تبدیل می کند. نمونه بارز این گفته من هستم که نمی دانم چه مرگی ام شده و آخرین باری که نوشتم کی بود و از چه بود. الان هم که می خواهم بنویسم مثل نوزادهای تازه به دنیا آمده خنگ هستم که توی کله اش هیچی نیست جز درد وحشتناکی که چند لحظه پیش تحملش کرده و فقط هم بلد است گریه کند و اصلا هم نمی داند چه کسی به او چنین چیزی را یاد داده است. خلاصه که من بعد از مدت ها ننوشتن و تنبلی و تن پروری و یک گوشه نشستن و فکر و خیال بیهوده کردن و در تب عشق کسی سوختن و ساختن و شب ها کابوس به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 13:10

من می گویم نمی دانم چه کنم و شما بخوانید گیجم، گنگم، سردرگمم، بر سر دوراهی گیر کرده ام، به آینده ای نگاه می کنم که باور دارم بهترین اتفاقات را به من هدیه می دهد اما می ترسم، می لرزم، روزها را با وحشت و شب ها را با کابوس می گذرانم و نمی دانم چه کنم و برای آینده ام چه تصمیمی بگیرم و من می گویم نمی دانم چه کنم و شما بخوانید گیجم، ... .اگر فارغ التحصیل رشته نرم افزار بودید و جای منی که هم دلش نمی آید که درس نخواند و هم آن قدر خسته است که نمی تواند درس بخواند و هم می میرد برای گرافیک کامپیوتری و کار با فتوشاپ و کرل و این دست نرم افزارها چه می کردید؟!!درس را ادامه می به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت: 20:49

می دانی عزیزم؟! نمیدانستم چه بلایی سر آدم می آید اگر حبابی شویم لای تارهای صوتی کسی و اشکشویم و از چشمانش سرازیر، وگرنه شب ها به تو فکر نمی کردم. اگر می دانستم دلتنگ کردن آدم ها گناه نابخشودنی است هیچگاهدلتنگت نمی شدم. اگر می گفتی تاوان دل شکستن چیست، هیچگاه از تو اندوهگین و دلشکسته نمی شدم اما من هم به تو فکر کردم و هم دلتنگت شدم وهم دلشکسته و نمی دانم چه بلایی انتظارت را می کشد!! می ترسم خشمش زندگی ات را بهباد دهد. زندگی تویی که زندگی منی. می بینیعزیزم؟! من با عشق خود فاتحه تو را خواندم. عاشقی بلد نبودم. بلد نبودم که این طورشد. حلالم کن اگر که گریه کر به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: حلالم کن اگر که گریه,دانلود آهنگ حلالم کن اگر که گریه کردم, نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 19:22

با یک توده بزرگ از ابرهای سرگردان لای تارهای صوتی چه می شود کرد؟! من این همه طوفان را چه کنم؟! به کجای این دنیای بی رحم پناه ببرم؟! به کدام بلندی بروم؟! دردم را به که بگویم؟! ترسم را چطور به درک بفرستم؟! چرا زندگی ام این همه دردناک شده؟! چه کنم؟! چه کنم؟! چه کنم؟!!
به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: خدای من,خداي من,خدای من خداییست,خدای من کجایی,خدای من دوستت دارم,خدای من نه دور کعبه است,خدای من کمکم کن,خدای من بهشتی دارد,خدای من کجاست,خدای من تو را قسم, نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 4:45

چشمه چشمانم خشک شده. کسی نیست برای غصه هایم زار بزند؟!!

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 4:45

به دو عدد بال جهت پرواز کردن نیاز دارم. خواستگار نامحترم رفت پی کارش :)) .
به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: ذوق مرگ,ذوق مرگ به انگلیسی,ذوق مرگ شدن به انگلیسی,ذوق مرگ شدن,ذوق مرگ شدم,ذوق مرگ شدن گزارشگر آرژانتینی,ذوق مرگی,دارم ذوق مرگ میشم,ترول ذوق مرگ,سایت ذوق مرگ عموپورنگ, نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 4:45

مامان خانم بو برده بود که عاشق پسر فلانی شده ام. من هم که استاد پیچاندن و حرف عوض کردن و به کوچه علی چپ مالیده شدن، چنان برایش تیاتر بازی کردم که باورش بشود دل من جای پسر مردم نیست. دروغ نگفتم اما وانمود کردم آن هم از نوع کذبش. خواستگار نامحترم که آمد با نگاه اول فهمیدم او هم مرد زندگی ام نیست. تقصیر من نیست که به من الهام می شود. تقصیر خدا هم نیست که بیشتر از لیاقتم دوستم دارد و با یک نگاه به من می فهماند راه چیست و چاه چیست. تقصیر آقای پدر و مامان خانم هم نیست که بیخودی نگران آینده فرزند ارشدشان هستند. کلا تقصیر کسی نیست. فقط زمان دارد کمی تند می دود و مرد ز به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: شب لعنتی,آن شب لعنتی,شب های لعنتی,رمان شب لعنتی,یک شب لعنتی,رمان یک شب لعنتی,دانلودرمان یک شب لعنتی,رمان اون شب لعنتی,دانلود رمان شب لعنتی, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 4:45

تمام این روزها را با یک سوال گذرانده ام. تنها یک سوال. با خودم حساب و کتاب می کردم که مگر می شود پسر فلانی که کارمند دولت است و حقوق عالی می گیرد و خانه دارد و ماشین دارد و دارد شرکت می زند و قد دارد و کلی هم قیافه و تحصیلات عالی و خانواده ای معرکه و هر دختری نشانش می دهند نه می گوید، عاشق منی شود که نه کار دارد، نه تحصیلات عالی، نه قد رعنا، نه قیافه آن چنانی و نه مثل دخترهای تو کوچه و خیابان بزک دوزک می کند و ساعت های زیادی را صرف رسیدن به خودش میکند؟!! آن وقت به خودم دلداری می دادم توی این زمانه ناجور که هرزگی شده خوراک شب و روز خیلی ها دختر خوب کم پیدا م به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: دلم را شکستی,دلم را شکستی نگفتم چرا,دلم را شکستی و رفتی,دلم را شبی در حضورم شکستی,چرا دلم را شکستی,شعر دلم را شکستی,جملات دلم را شکستی,گر دلم را شکستی,تو دلم را شکستی,دلم را بد شکستی, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 4:45

نگذاشتند قدم آن آخری خشک شود. مثل شیر توی شیرپزِ روی گاز هستند. دارند سرریز می شوند. سرریز می شوند و آرامش لحظه هایم را می فرستند به درک. انگار منتظر بودند فارغ التحصیل شوم تا دست پسرهایشان را بگیرند و بیایند خانه مان. به گمان شان هم من از خدایم باشد، همین طور یهویی بله را می گویم. آن قبلی که همین طوری بود. اصلا همه چیز را تمام شده می دانستند. من کجای این ماجرا بودم نمی دانم. خواسته من اصلا مهم نبود را نمی فهمم. واقعا چقدر دخترها بی گناه افسرده رفتار زشت بعضی ها می شوند. حالا آن ها که رفتند به درک این یکی را کجای دلم بگذارم؟! به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: دانشجوی دکتری دانشگاه تهران,دانشجویان دکتری دانشگاه تهران,دانشجویان دکترای دانشگاه تهران,دانشجویان دکترا دانشگاه تهران,خودکشی دانشجوی دکتری دانشگاه تهران,مرگ دانشجوی دکتری دانشگاه تهران,دانشجویان دکتری حسابداری دانشگاه تهران,اسامی دانشجویان دکتری دانشگاه تهران,دانشجویان دکتری مکانیک دانشگاه تهران,خوابگاه دانشجویان دکتری دانشگاه تهران, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 4:45

مدت زیادی نمی گذرد اما دلم .. آه از دلم .. وای از دلم .. داد از دلم .. که هر چه می کشم از همین دل لامصبم است. مدت زیادی نمی گذرد اما در آتش دلتنگی تو می سوزم. می سوزم . می سوزم. انگار دنیا شده یک بیابان سوزان که از آسمانش به جای باران مار و عقرب می بارد. می بینی دنیایم چقدر ترسناک شده؟! می بینی عزیزم؟! امروز روز تو است. تویی که قدم گذاشتی در این دنیای سخت و من دلم تاب نمی آورد این همه دوری را. با خودم فکر می کنم می شود سی شهریور سال دیگر که از نو به دنیا می آیی کنارت باشم؟! دستم در دست هایت باشد؟!+عید غدیر مبارک دوستان عزیزم :) . به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: تو به دنیا آمدی,تو به دنیا آمدی تا,وقتی تو به دنیا آمدی,روزی که تو به دنیا آمدی,خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا آمدی,وقتی كه به دنیا آمدی, تو گریه می كردی, نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 4:45

صفحه بندی